Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sabine Bogers - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sabine Bogers - WaarBenJij.nu

Kaikoura

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

20 December 2013 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Na al de drama met de bagage kon ik eindelijk vertrekken richting Kaikoura. Voor diegene die het verhaal gemist hebben; mijn bagage was kwijt. Jetstar deed geen flikker en het was mijn lieve moeder die de tas in Melbourne vond.
Kaikoura is een prachtig dorp aan de kust met dolfijnen, zeehonden en walvissen. Aangekomen in Kaikoura ben ik gaan vissen voor Crayfish (kreeft). De zee was enorm wild, dus binnen 2 minuten was ik lekker zeeziek. We hebben zelfs een kleine haai gevangen, awesome. Nadat we terug waren kregen we een heerlijk wijn van Nick, onze fisherman. 1 fles werd 2 flessen, 2 flessen werden 4 flessen. 4 flessen eindigden in een BBQ bij Nick thuis met de Stray crew, waarbij er flink gezongen en gegeten werd. De crayfish was heerlijk. Om 12u rolden we ons bedje in om vandaag te vertrekken richting Wellington. Het was een goede eerste dag.

  • 20 December 2013 - 22:03

    Amanda En Jeffrey:

    Dat klinkt als een avontuurlijke dag! ;) Blij dat je t zo leuk hebt, dat maakt dat gedoe met je pack weer een beetje goed.
    Geniet van de volgende dagen!

    Liefs vanuit Wenen! Xxx

  • 20 December 2013 - 22:07

    Bianca :

    Nou gelukkig heb je je bagage,je zou toch moeten gaan shoppen....pffff hahaha.
    Die lobster ziet er goed uit smaakte die ook goed ?
    Nou heel veel plezier !
    Dikke knuffel

  • 20 December 2013 - 22:22

    Rian:

    Het klinkt als een fantastische eerste "busdag". Laat er zo nog maar een heleboel komen, dan ben je aan het eind het bagagedrama vast vergeten.

  • 21 December 2013 - 07:53

    Loes:

    Haa Sabine!!
    Wauw wat gaaf!! Geniet er dubbel en dik van!
    Xxx

  • 24 December 2013 - 12:25

    Frank En Kees:

    Hoi Sabine,

    Wat een fantastische reis! Als reisfreaks en Sabinefans willen wij ook graag je trip volgen! Over een jaar gaan we zelf naar Nieuw Zeeland dus we houden goed bij wat jou ervaringen zijn.
    Zomerse kerstdagen en veel plezier!! Frank en Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabine

16 december vertrek ik eindelijk op mijn droomreis waar ik al een hele tijd naar uit kijk. 6 weken lang ga ik door Nieuw-Zeeland reizen om dit prachtige land van boven tot onder te bezichtigen. Via Christchurch vertrek ik richting het noorden, om af te sluiten met het prachtige zuiden. Houd m'n blog in de gaten als je me wilt volgen.

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 4126

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: