Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sabine Bogers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sabine Bogers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Morgen is het zover. De grote reis waar ik al een hele tijd van droom: Nieuw-Zeeland. En jawel, dit begint met een vlucht van 28 uur. Valt nog mee, als ik erover nadenk dat de terugvlucht 35 uur is.. De grootste drama mag nu nog beginnen: wat neem ik mee en hoe krijg ik het in mijn backpack?

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2014

The End

19 Januari 2014

Laatste weekjes

11 Januari 2014

Adventurous week

03 Januari 2014

NYE

27 December 2013

A Christmas Carol
Sabine

16 december vertrek ik eindelijk op mijn droomreis waar ik al een hele tijd naar uit kijk. 6 weken lang ga ik door Nieuw-Zeeland reizen om dit prachtige land van boven tot onder te bezichtigen. Via Christchurch vertrek ik richting het noorden, om af te sluiten met het prachtige zuiden. Houd m'n blog in de gaten als je me wilt volgen.

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4122

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: